Recent Posts

Posts RSS

Resolusi Maya 2013

Mungkin sudah sampai waktu untuk aku buat penambah baikkan atas blog ni seperti tukar layout kepada yang lebih matang mahupun simple. Senang cerita tukar layout baru lah. Tema? Entah.

Baca-baca balik post-post lama, segan gak dengan cara penulisan aku, terutama artikel perubatan yang banyak di view orang. Macam mak nyah menulis pun ada, macam budak-budak darjah 6 pun ada. Sori ye teman-teman, dulu baru akil baligh dalam menulis. Masih belum banyak membaca dan menggunakan akal fikiran dengan baik.hehe...

Ok, resolusi 2013 adalah pembaikkan blog. Betul ni, caya lah cakap aku. Cuma, cuma, cuma nak tidur dulu. Besok banyak operation, bila free aku setelkan.Zzzzzzzz

p/s: Listen, listen, listen. Let me speak. Seriously aku segan dengan gaya penulisan aku dulu-dulu. Sapa yang baca jangan pandang serong ye.hehe....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...