Recent Posts

Posts RSS

Selamat Menempuh PMR Sahabat-Sahabatku

Wah,sepatutnya posting ini dipost kelmarin memandangkan hari ni dah masuk hari ke-2 PMR berlangsung. Tapi oleh kerana makalah PBL ku yang bertimbun tak siap, aku terpakse la delay post posting ni. Semalam 3 paper dah setel, Bahasa Melayu 1 & 2, serta Pendidikan Agama Islam.

Jadi, dipagi hari ni aku nak mengucapkan selamat menduduki peperiksaan kepade semua calon-calon PMR di seluruh tanah air. Semoga Allah mempermudahkan anda menjawab, diterangkan hati serta dijauhkan dari kelalaian dan kecuaian. Sesungguhnya anda semua telah berusaha bersungguh-sungguh dan yang lain tu kita serah saje pada Allah. Banyakkan berdoa dan bertawakal, insyaAllah formula usaha+doa+tawakal seringnya berhasil.

Ingat lagi 5 tahun dulu mase aku duduki PMR.best tu sebab lepas tu kite dah merdeka, tak payah nak fikir bukak buku selama berbulan-bulan. Dan sekarang adik aku lak yang jadi calon PMR alias merdeka. Semoga Allah membantu segala urusan dia. All the best all of u, maan najah....!

2 comments:

Nadhirah Ahmad said...

CEPATNYE AMIR BESO..

Putra Al-Maliki said...

sekejap jer masa berlalu yer...mcm bru lepas amik pmr semalam... =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...