Recent Posts

Posts RSS

Kenapa Malas

Argghhhhh tidak...kenapa lah kemalasan menguasai diri ini. Macam-macam benda dah plan tadi tertangguh sebab malas. Antaranya adalah update blog. Dulu bukan main rajin tapi ni dah dekat sebulan tak update satu apa pun. Bermula dengan sambungan Siri Berdirinya aku di Jakarta sampailah laporan Backpacking ke Pantai Timur sebulan lalu. 

Dan ni dah seminggu blok Hematology & Oncology, tapi satu habuk pun aku tak baca lagi. Selalu suruh orang baca buku tapi diri sendiri ni malas. Aish... Tapi sebab saya lambat lagi exam dan orang tu dah study week. Minggu depan mula lah aku gelabah, orang dah suruh study awal taknak. Nanti padan muka sendiri.haha... Takpe, esok kita mulakan semangat yang baru! InsyaAllah

Terima kasih kepada Nadhirah sebab suruh saya update blog.hehe...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...