Recent Posts

Posts RSS

Selamat Tinggal Temanku


Selama 2 tahun kau menemaniku, akhirnya kau pergi jua. Selamat tinggal temanku.

Arghh tidak, sandal ini telah rosak setelah ber-rafting dan ber-hiking. Mungkin sedikit review mengenai kualiti sandal jenama Teva ini

REVIEW
Setelah 2 tahun menggunakannya, saya mengakui bahawa sandal ini adalah sandal terbaik bagi kegunaan yang melibatkan berjalan kaki yang jauh. Teknologi mikroban nya cukup lembut dan menyelesakan kaki walaupun anda telah berjalan tanpa henti selama 2 jam. Tapak Spider Rubbernya sememangnya baik mencengkam apabila berjalan di atas batu yang licin, mahupun digunakan untuk membrek basikal yang kerosakkan brek.

Walaupun harga sedikit mahal dan sukar didapatkan, anda pasti berpuas hati apabila menggunakannya. Tapi sandal ni dah rosak, walaupun masih boleh di repair, dia dah tak macam dulu. Takpe la, pergilah kamu dengan aman. Pendek kata, belilah sandal Teva, pasti anda tidak kecewa.

PERHATIAN
Ada sesiapa yang tahu dimanakah barangan Teva dijual di sekitar Jakarta atau Malaysia? Sebelum ini senang dijumpai di Sport Station tapi setelah setahun, jenama ini telah tiada. Kalau ada sesiapa yang tahu, minta tolong diinformasikan lokasi outletnya. Terima kasih!

2 comments:

Nadhirah Ahmad said...

beli selipa jepun sudoh

Lokman Hakim said...

selipar jepun selipar negara penjajah kita.xnak sapot penjajah.haha...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...