Recent Posts

Posts RSS

Writing to Share di Kalimatulhassan.blogspot?

Dah lama saya perasan satu menda ni cuma hari ni je saya terfikir nak tulis kat blog. Ceritanya begini, kadang-kadang saya saje je tulis nama blog saya di Google Image, saje nak tengok gambar apa yang keluar. Hasilnya bukanlah gambar-gambar dari blog saya yang keluar melainkan;


screen shot Google Image kalimatulhassan.blogspot

Apabila saya menaip perkataan kalimatulhassan.blogspot (URL blog ini), maka akan keluar gambar-gambar dari blog Tahapian-Gen, Ninja Sufi milik Syahir Safwan serta Blog Writing to Share milik Nadhirah. Tetapi boleh dikatakan hampir kesemua gambar-gambar tersebut datang dari blog Nadhirah. Screen shot dia atas telah membuktikan.

Ada sesiapa yang boleh menjelaskan bagaimana perkara ini berlaku? Ataupun SS?

p/s:tak percaya cuba try taip kalimatulhassan.blogspot dekat Google Image.

1 comments:

Nadhirah Ahmad said...

ia terbukti SS http://nadhirah1989.blogspot.com/2011/01/saya-mengunjungi-blog-kalimatulhassan.html

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...